Elektroniczna skrzynka podawcza
Składanie wniosków drogą elektroniczną
Komenda Powiatowa Policji w Gołdapi uruchomiła Elektroniczną Skrzynkę Podawczą. Umożliwia ona przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Skrzynka ta działa w ramach rządowego projektu e-PUAP, który udostępnia platformę wymiany korespondencji elektronicznej na stronie http://www.epuap.gov.pl/. Portal ten jest nadzorowany przez Ministra Administracji i Cyfryzacji.
Aby używać systemu ePUAP do korespondencji elektronicznej z Komendą Powiatową Policji w Gołdapi należy przeprowadzić następujące czynności:
- Dokonać rejestracji i logowania na platformie www.epuap.gov.pl
- W serwisie ePUAP wejdź na profil Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi aby rozpocząć załatwianie sprawy.
- Wybierz rodzaj załatwianej sprawy a następnie kliknij przycisk "Załatw sprawę" i postępuj zgodnie ze wskazówkami na stronie. W trakcie tego procesu należy wypełnić wymagany formularz i ewentualnie dodać załączniki.
- Ostatnim krokiem jest podpisanie korespondencji za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego kwalifikowanym certyfikatem. Jeśli użytkownik posiada aktywowany profil zaufany to może podpisać dokument za pomocą tego profilu.
Adres skrytki e-PUAP Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi : /KPPGOLDAP/SkrytkaESP
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym
- Akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, RTF
- ODS, ODT
- XLS
- CSV
- TXT
- GIF, TIF, BMP, JPG
- ZIP
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone