Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

Koordynator do spraw dostępności

KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI

Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

1.       Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot,

2.       Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot,

3.       Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dodatkowe informacje na temat dostępności Komendy Powiatowej Policji w Olsztynie dla osób ze szczególnymi potrzebami są dostępne w zakładce „Dostępność KPP” na stronie https://goldap.policja.gov.pl/

Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Gołdapi jest mł. asp. Marta Domańska.

Kontakt:

Komenda Powiatowa Policji w Gołdapi

ul. Mazurska 33, 19-500 Gołdap

tel. (48) 477357443

email: marta.domanska@goldap.ol.policja.gov.pl

Metryczka

Data publikacji : 04.09.2025
Data modyfikacji : 04.09.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Gołdapi
Osoba udostępniająca informację:
mł. asp. Marta Domańska
Osoba modyfikująca informację:
mł. asp. Marta Domańska
do góry